Hvis du ikke kan fikse det med gaffa, så har du ikke brugt nok.

Fortæl os, at vi gør det godt!

Seneste fra Programmering

Min nye hjemmeside?, hvad synes I ?

Svar
Hey,

Jeg har længe været igang med et nyt projekt hvor man kan bedømme danske webshops og produkter, lidt ala. trustpilot, dog har man også mulighed for at bedømme de produkter man køber.

Siden hedder http://www.triito.dk

Jeg kunne godt tænke mig lidt ris og ros samt ideer til ny funktioner m.m. .

På forhånd tak
Jeg synes faktisk ideen er rigtig god. Som du selv siger er Trustpilot kun overordnet for virksomheden - og det kan ikke altid hjælpe en, hvis man er i tvivl om hvorvidt man skal købe et bestemt produkt eller ej.

Designet er meget lige til, men havde lidt svært ved at finde rundt i anmeldelserne - men det kan godt være, at det bare er mig.

Personligt ville jeg nok foretrække, hvis du lavede anmeldelserne som liste-visning - som automatisk loadede når man nåede bunden, som man kender det fra Facebook's nyhedsstrøm og som der også kan ses her:

http://www.revert.dk/music.html

Men som sagt, det kan godt være, at du skal vente lidt med at kigge på det - for det er muligvis kun mig der har det sådan

Anyways super site - rigtig fedt, bliver total brugtbart hvis du altså kan få folk til at komme med anmeldelser. Så rigtig godt arbejde herfra!
Mange mange tak for dit svar, kan helt sikker bruge ideen med anmeldelserne på listeform og automatisk load når man rammer bunden! Det skal helt sikkert laves!

Er glad for at du synes om min ide, og vil arbejde videre med at gøre sitet endnu bedre!
Det var da så lidt

Forresten en ting som du måske skulle fokusere på til at starte med, ville være at lave en eller anden form for embed funktionalitet, så man:

1. Kan tilføje et ikon med eller uden ens score (lav et <script></script> som inkluderer et javascript, som bare embeder en iframe.

2. Lav en avanceret embed hvor der f.eks. er seneste anmeldelser og ens rang eller noget på dit site. Ens top-produkter kunne måske også være meget sjovt for forbrugerne at have.

Glæder mig til at se hvordan det kommer til at udvikle sig.

Med venlig hilsen
Simon
Endnu engang tak Simon,

Helt sikker også en rigtig god ide, jeg har faktisk allerede lavet et udkast til den funktionalitet, så den er lige på trapperne ..

Opret svar

Du skal være logget ind for at oprette svar

Opret en bruger på Revert.dk og få adgang til massevis af tossede features - helt gratis!
Har du ikke en bruger kan du klikke her for at oprette en - eller benytte punktet i toppen for at logge ind.